h1

I’ll always remember you :)

april 29, 2007

Hey jij,

ik zou niet weten hoe ik je dit nog zou kunnen laten weten. Ik kan je nooit meer bereiken, ik weet zeker dat ik je zal missen. Je positieve kijk op het leven, kanker heeft je proberen onderuit halen, maar je hield het toch vol, voor enkele jaren. Spijtig dat zoiets onzichtsbaar en onvatbaar een sterk persoon als jij kon meesleuren. Je glimlach en je reacties konden mij doen lachen op de zwaarste momenten. Je hebt zeker mijn leven beinvloedt! En dat zal je nog doen, ook al zal het op een andere manier zijn.
Met tranen in mijn ogen schrijf ik deze tekst, wetende dat je al deze dingen nooit zult weten, ik weet niet waarom ik het hier schrijf, maar ik wil het. Ik wil mensen laten weten dat ik je zo bewonderde. Je hebt me gesteund als ik iets wou doen, je zei altijd dat ik ervoor moest gaan. Je hielp me ons huis versieren met balonnen voor mijn pa’s verjaardag als hij weerkwam uit italië, je stond achter me als ik en discussie had met mijn moeder, als ik het bij het rechte eind had natuurlijk.

Als ik denk aan de gebeurtenissen die gaan gebeuren en dat jij er niet meer zal bijzijn, ik kan het nog steeds niet geloven, ik die eindelijk afstudeer, mijn ma’s 50ste verjaardag, mijn zus die gaat trouwen, ik die gaat werken en alleen gaan wonen, het is spijtig dat je er niet meer bij zal zijn om deze met ons te vieren, doch in gedachte zal je er zijn.

Er zijn nog zoveel dingen die ik je wou zeggen, dingen die ik je wil zeggen, maar ik zal het hierbij moeten houden. Ik ga nog één ding zeggen,

Ik zal je missen!


Godlief D'Hoe
Godlief D'Hoe
Godlief D'Hoe

4 reacties

  1. Weet niet voor wie je het geschreven hebt, en dat doet er eigenlijk ook niet toe. Het belangrijkste is dat eenieder kan voelen dat het recht uit het hart komt en gemeend is.
    Niemand kan onbewogen blijven bij deze gevoelige woorden.
    Sterkte !


  2. Sterke woorden, ben gepakt.


  3. Inderdaad, aangrijpend betoog.


  4. weet dat de deur op den 137 nogaltijd openstaat voor een babbel



Geef een reactie

