h1

Zaterdag

april 30, 2007

Zaterdag, de dag dat ik ook het bedroevende nieuws van mijn buurvrouw heb gekregen, zat ik in Keulen. Ik had van Andy de vraag gekregen of ik niet meewou met hem, Benny en Tom en ik had eerst nog getwijfeld maar ik moet zegen dat ik er toch geen spijt van heb. Het was een leuke namiddag geworden, met veel shoppen en veel in de auto zitten. We gingen ’s avonds naar de party “Kings & Queens” gaan, maar na het invoeren van het adres in de gps leek het toch niet te vinden, zijn dan maar direct naar huis gereden, alé, we zijn bij Benny blijven slapen in Hasselt, en dan van in Hasselt terug naar Brussel en ik dan verder naar huis met de trein. Nuja, om het kort te houden, ’t is voor herhaling vatbaar 😉

Benny, Ik, Andy en Tom

Geef een reactie

