h1

Telefoontje

juli 9, 2007

Hmm, mijn ma zegt “Karel, neem de telefoon op, ik moet even naar de bank”…

5minuten later gaat de telefoon: “ja meneer doktoor, ’t is hier me Jannine, kunt ge ne keer komen vanmiddag?”

“uhm mevrouw, u spreekt met zijn zoon, maar kunt u uw gegevens nog eens herhalen?”

… gesprek beeindigd…

ik bel naar de papa… telefoon rinkelt…

en hij pakt op “Ja?”

“uhm dag pa, madam janinne (en adres enzo zeg ik erbij maar dat hoeft hier niet) heeft gevraagd of ge nog is bij haar kunt langskomen”

“……………………………………….”

gesprek beeindigd….

en dan vragen mensen hun af waarom ik ni graag telefoneer…

One comment

  1. maybe you should get an answering machine =)



Geef een reactie

