h1

Nieuw + nieuw = nieuw?

juli 11, 2007

Hmm mijn pa heeft sinds maart zijn nieuwe auto, dankzij de mama ne cabrio (“Ja koop die cabrio maar, binnen 4 jaar zijde 60 en dan moede gene cabrio meer kopen want dan zijde te oud”, ik heb maar gezwegen…). Dus iedereen happy…
Nu, dezn auto heeft ook blauwe tanden, dus dacht mijn pa, dan koop ik ne nieuwe gsm, ook ene me blauwe tanden, dan heb ik gene car kit meer nodig…
Dus den dezen mocht maandag achter ne nieuwe gsm gaan me blauwe tanden, ’t is deze nokia geworden, heb voor nokia gekozen omdat mijn pa’ vorige ook nokia was en dus voor de gemakkelijkheid wa’t zelfde besturingssysteem had…
Nu, gisteren zitten proberen die te verbinden me elkaar, maar gelijk alle nieuwe speeltjes lukt ni alles van den eerste keer. Ik, die geen zin had om ofwel de auto ofwel de gsm omzeep te helpen zei tegen de pa da em der best is mee naar de garage gaat om da den eerste keer te verbinden…
Dus gaat mijn moeder dan naar de garage deze ochtend met gsm en de auto… komt ze weer… blijkt da der iets is me de computer van den auto, die moet dus vervangen worden…
Ge koopt dan is nen auto van 27 000 euro, en dan marcheert de functie niet da ge net nodig hebt…
wet van murphy?

Geef een reactie

