h1

Voornemen…

augustus 27, 2007

Aangezien mijn dagen in Gent geteld zijn en ik voor onbepaalde periode weer thuis moet wonen, moet ik iets anders vinden dan de fitness (waarvan mijn abonnement nog loopt tot in november) om mijn energie kwijt te spelen…
Ik ga dan maar weer meer op mijn veloke kruipen, da staat hier toch wat te verkommeren terwijl ik er vroeger meerdere uren per dag op zat (waardoor ik toch wel redelijk gespierde benen heb, maar ook klote knieën)… Anyway, den deze gaat zijn eerste toertje nog eens gaan doen, ’t zal het gewoonlijke toertje zijn om te beginnen.

2 reacties

  1. Onbepaalde periode? Hoelang denk je! Geef je je kot nu ook op! Wordt flink aanpassen denk ik.


  2. ik studeer af é, en ik werk op 5 min van mijn ouders thuis, dusja…



Geef een reactie

