h1

Laatste kotdag

augustus 30, 2007

😦 Het is zover, na 6 jaar verlaat ik voor onbepaalde tijd Gent als 2de woonplaats. Ik studeer (hopelijk) af binnen een kleine maand en dan begint het werkleven. Mijn hoop is om binnen een paar maand in Brussel te wonen. Gent is een hele leuke stad, maar na 6 jaar is het ook eens tijd voor iets anders.
Ergens vind ik het wel spijtig om uit Gent te vertrekken, alles wat ik hier heb meegemaakt beleefd zowel op sociaal maar ook op persoonlijk vlak. Ik ben hier weer in contact gekomen mijn mijn vroegere beste vriend, Yoeri, na een pauze van 3 jaar. Nu is hij weer mijn aller aller beste vriend, zeg maar eerder soulmate. Ik ken hem nu al 11 jaar, de enigste vriend die ik al zolang ken. Er zijn er natuurlijk nog die ik hier heb leren kennen die ik nooit zal vergeten, maar wie die zijn zal ik misschien ooit ook wel eens op deze blog zetten. Ik ben hier uit mijn schelp gekropen waar ze mij vroeger in gedwongen hebben, en dat is een evolute die nog altijd aan de gang is. Ik word eindelijk wie ik ben, nuja ik ben al wie ik was, ma ’t is de afwerking da’t em doet lol.

Dus nu, juist de laatste nacht gehad, ben juist opgestaan. Strax de auto volladen, nog een keer gaan fitnessen, dan alles opkuisen hier, en dan ben ik weg, “met de wagen volgeladen” 🙂

One comment

  1. Ik herken mij volledig in je verhaal, tijdens mijn 4 jaar op kot zitten in Gent. Zalige tijd en een mijlpaal in je leven!



Geef een reactie

