h1

Beu

november 18, 2007

Ik ben het beu 😦 al dat oppervlakkig gedoe 😦 ik wil mijn liefde kunnen richten op 1 persoon, die gelukkig maken, die doen lachen…

Ik heb sinds een paar weken gevoelens opgebouwd voor zo iemand, maar ik durfde het niet zeggen, ik probeerde het wel te laten merken. Maar door die persoon met een ander te zien kussen vorig weekend, is er bij mij iets losgeschoten, dat ik mijn kans waarschijnlijk verkeken heb. Ben nu beginnen panikeren en die persoon te overspoelen met mijn gevoelens, maar ik denk hem nu nog meer weggejaagd te hebben 😦

Ik weet wat ik wil, ik wil ervoor gaan, maar ik heb schrik 😦

6 reacties

  1. Ik hoor er zoveel gay vrienden over klagen. Er klopt ergens iets niet… Iedereen die ik ken wil geen oppervlakkigheid, maar een echte relatie, maar dat lukt niet, want iedereen is oppervlakkig!? Klinkt mij contradictorisch. Ik moet dringend een datingbureau oprichten voor gays die op zoek zijn naar diepzinnigheid…


  2. ik heb iemand gevonden waar ik mee zou verder kunnen, hij is ni oppervlakkig 😉


  3. Er voor gaan, helemaal!
    Heb ik ook gedaan, ik had ook schrik. En nu zijn we alweer bijna 7 jaar verder. 🙂
    DOEN!


  4. Oeps… de eerste zinnen hadden mij te snel naar de comments-sectie laten grijpen 🙂


  5. De aanhouder wint vaak, nu gewoon nog doseren :-). Je gedachten en gevoelens zijn als een parachute:
    Ze hebben het meeste nut als ze open zijn. Maar open ze altijd tijdig…


  6. Ik geef het op…



Geef een reactie

