h1

Swim for life

november 28, 2007

Ik dacht mijn goede hart eens te tonen en ben gaan zwemmen zondag voor “Swim for life”, een iniatief dat geld inzamelt voor allerlei projecten ivm hiv, wat de laatste dagen toch wel redelijk veel in het nieuws komt. Het was de eerste keer dat ik daar naartoe ging en wist niet goed wat ik moest verwachten. Nuja, het was zwemmen en het merendeel daar is gay… Ik hou van zwemmen en gay know how to party lol, het was nu ook wel geen echte party, maar de muziek gaf zeker een goede sfeer πŸ˜‰

Nuja ik heb de zwempartij overleefd, ik heb niet zoveel moeten zwemmen wegens veel deelnemers, er is 30 000 euro ingezameld, en ik zal er volgend jaar weer bijzijn denk ik ;), als volgt nog enkele sfeerfoto’s πŸ˜‰

img_5202.jpg

img_5398.jpg

Als er mensen zijn die de projecten alsnog willen steunen en er een mooie kalender bijwillen, raad ik zeker deze aan… Heb hem zondag gezien en moet zeggen dat hij wel in de smaak viel.

One comment

  1. Hi!
    I was at you site because i saw the “Glasvezels verwerkt in beton”- account. I think, this is e very interessting material, isn`t?
    Were are you come from? And what your business or course of studies?

    greeting

    Christine, Switzerland



Geef een reactie

