h1

Examens? Scriptie? Thesis?

juni 18, 2008

Neen, geen van die… Ik zit op Sint-Lucas Gent, een hogeschool, ik volg interieurarchitectuur… Mijn eindejaarsopdracht is het ontwerpen van het interieur van een gebouw, ik moet niets schrijven, wel buiten een conceptnota dan… Het is heel veel werk, veel tekenen en maquettes enzo, daarom dat ik zo kortaf ben de laatste dagen. Ik moet dinsdag indienen, en heb nog veel te doen 😉 (alle hulp is dus welkom).

Maar ik was al die vragen over hoe het zit met examens enzo, dat ik dit even vermeld… Ik ben bezig met mijn project en het gaat niet zo vlug vooruit, dus we zien wel waar we geraken. Dit even vermeld laat ik jullie nu en zie jullie daarna wel terug.

Kussen

Geef een reactie

