h1

Student-af

januari 16, 2009

Voila this is it. Ik ben “student-af”.
Mijn schooldagen zijn eindelijk over. Na 7,5 jaar mag dat wel hehe. De laatste jaren voelde ik steeds meer dat het schoolgaan me niet meer lag met als gevolg dat ik mezelf extra bochten heb doen nemen. MAAR nu ben ik er. Nog niet officieel, daarvoor moet ik nog wachten tot in juli (examencommissie of officiele deliberatietoestanden). Maar ik weet al dat ik geslaagd ben en menu dus MASTER IN DE INTERIEURARCHITECTUUR mag noemen en dit naast mijn eerste diploma BACHELOR IN DE INTERIEURVORMGEVING. Toitoitoi.

Dus als er enige tips zijn van vacatures in de designwereld, waar ik iets mee ben, laat maar komen. Ik vermoed dat in deze crisistijden het niet eenvoudig zal zijn om werk te vinden.

One comment

  1. Veel succes in je zoektocht!



Geef een reactie

