h1

“Man Bijt Hond” verliest zijn pluimen

januari 27, 2009

Het is al een tijdje dat ik het opmerk, maar wat is gebeurd met het vernieuwende imago dat man bijt hond vroeger had. De humor, de sketches, de goede reportages.
De laatste tijd zit ik meer verveeld naar de reportages te kijken, zoals de aflevering van vandaag waar ik geen enkele persoon gezien heb jonger dan 55!
Er is wel de mini-serie die op het einde komt, het concept vind ik wel goe, maar de uitvoering is zo pover dat het geen plezier is om naar te kijken.
Man bijt hond moet weer het innovatieve humoristische programma worden van vroeger.
Ofwel ben ik eruit gegroeid…

Geef een reactie

