h1

Living life :) (part 1)

oktober 6, 2009

Zo, even een update voor mezelf en anderen, het voorbije jaar is er zoooooveel gebeurd en veranderd dat ik er soms zelf niet goed van word!!!!

We beginnen bij het begin, ik ben eindelijk afgestudeerd als Master in de Interieurarchitectuur… Dit diploma komt mooi naast mijn Bachelor in de Interieurvormgeving. Blijkbaar heb ik ook een Bachelor in de Interieurarchitectuur, maar deze geldt niet echt als diploma, deze was eerder een “halfweg”. Maar als ik echt wil stoeffen, ik kan zeggen dat ik 3 diploma’s heb.
Het heeft me wel wat jaren gekost, 8 jaar om exact te zijn, 2 jaar langer dan voorzien, maar hey, ik heb ze dan toch.

(voor degene die het gedetailleerder willen:
            1 jaar Architectuur (gestopt met Pasen wegens te zwaar en niet mijn ding, het was echter
                verplicht dit 2 jaar te volgen voor het splitste in Arch en Int Arch.)
            3 jaar Interieurvormgeving
            4 jaar Schakelprogramma Interieurarchitectuur (zijn er normaal 2, maar ik had wat meer    
                tijd nodig)
Dus in totaal 8 jaar, en dit allemaal op de WENK (Sint-Lucas Gent, Departement Architectuur).

Vorig jaar ben ik ook de man van mijn leven tegen het lijf gelopen, wel eigelijk is hij in mijn ogen verdronken… Hij moet me ergens in het voorjaar van 2007 gezien hebben toen ik uitging in het gay-party concept van Brussel, La Demence (Fuse). Blijkbaar had hij schrik van de Belgen want toen had ik niet in de gaten dat hij naar mij zat te staren.
Hij, zijnde van Parijs – oorspronkelijk Lyon – heeft me dan maar via de (in-)directe wegen van het internet contact gezocht en ik, verbaasd als ik was dat zo’n gespierde man mezelf een gewone jongen aantrekkelijk vind!. Ik dacht altijd muscles search muscles, dus had ik al verschillende keren me ingeschreven in de gym maar zonder vol te houden en dus ook zonder enige duidelijk resultaat… Maar dus we hebben elkaar leren kennen en sinds 16 maart 2009 – na veel heen en weer gereis Parijs-Brussel – wonen we dus samen in een appartement hartje Brussel aan de Zavel, heerlijk dichtbij alle chocolatiers!!!! mmmmmm

één reactie

  1. waar is de “vind ik leuk”-knop? 😀

    ik herken het “facebook killed the blog”-gevoel wel lichtjes, maar… ga zelf nog even niet beloven dat ik terug meer ga posten, de tijd ontbreekt helaas.
    alvast veel geluk gewenst en volhouden met bloggen hé! 🙂



Plaats een reactie